در جنگل های سیبری

در جنگل های سیبری

900,000ریال
تولید کننده:فرهنگ تارا
کد محصول: 660
مولفان: پریزاد تجلی (مترجم), سیلون تسون (نویسنده)
چاپ: 6
شابک: 9786009203178
صفحات: 236
جلد: شمیز
قطع: رقعی
زبان: فارسی
تاریخ انتشار: 25 تیر 1401
موجودی موجود در انبار

توضیح کوتاه

در جنگل های سیبری عنوانی فریبنده نیست بلکه حاصل تجربه ای واقعی از زندگی نویسنده ای تنها در قلب جنگل در سرزمین پوشیده از برف سیبری است. سیلون تسون ما را همراه خود به دل طبیعت سرد و یخ زده روس...

در جنگل های سیبری عنوانی فریبنده نیست بلکه حاصل تجربه ای واقعی از زندگی نویسنده ای تنها در قلب جنگل در سرزمین پوشیده از برف سیبری است. سیلون تسون ما را همراه خود به دل طبیعت سرد و یخ زده روسیه کنار دریاچه بایکال می برد و به خواندن یافته های درونی و بیرونیش از زندگی آنجا فرا می خواند. او در این مکاشفه به مدت شش ماه را تنهایی در طبیعتی وحشی کنار افراد اندکی که کیلومترها آن طرف تر از او در فضایی روستایی زندگی می کردند، تجربه کرد.

وقتی کسی نیست تا افکارت را با او در میان بگذاری، ورقه‌های کاغذ میتواند محرم اسرارت باشند؛ دفترچه یادداشت می‌شود همدمی قابل اطمینان. سیلون تسون که شش ماه در جنگل‌های تایگا اطراف دریاچه‌ی بایکال در سیبری زندگی کرده است، این دفتر را در اختیار ما قرارداده تا ماهم آن را بخوانیم.

سیلون تسون در سال 1972 به دنیا آمد. او جغرافی‌دان، روزنامه‌نگار، نویسنده و عضو انجمن سیاحان فرانسه است. او زندگی‌اش را صرف سیاحت‌های طولانی مدت ، نگارش و تحقق ماجراجویی‌هایش کرده است. سفرهای متعدد او الهام بخش کتاب‌های بسیاری بوده است.

نظر بدهید

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا نظر بدهید